تمدید لایسنس Kaspersky

برای تمدید لایسنس Kaspersky میتوانید با 50 درصد تخفیف اقدام به تمدید لایسنس خود نمایید.

در فروشگاه اورجینال کی تمامی محصولات با 50 درصد تخفیف به فروش میرسند بنابراین تمدید لایسنس Kaspersky در این فروشگاه بسیار ساده است و نیاز به طی مراحل دشوار برای صحت سنجی لایسنس قبلی شما وجود ندارد.

نحوه تمدید لایسنس:

برای تمدید لایسنس خود مراحل زیر را طی نمایید:

1- از منوی بالای صفحه ابتدا روی گزینه “خرید لایسنس” رفته و سپس بر روی گزینه “لایسنس Kaspersky” کلیک نمایید و یا میتوانید اینجا کلیک کنید و مستقیما به صفحه محصولات کسپرسکی بروید.

نحوه تمدید لایسنس کسپرسکی

2- در صفحه ای که باز میشود محصولات مختلف را با 50 درصد تخفیف مشاهده میکنید. هر محصولی را که تمایل به تمدید لایسنس آن را دارید انتخاب نمایید تا وارد صفحه آن محصول شوید.

همانطور که میدانید تخفیف تمدید لایسنس فقط 30 درصد هست ولی با توجه به قیمتهای بسیار مناسب در فروشگاه اورجینال کی، چه برای تمدید و چه برای خرید جدید میتوانید لایسنس خود را با 50 درصد تخفیف ویژه تهیه نمایید.

3- در صفحه محصول مورد نظر، “تعداد دستگاه” و “مدت اعتبار” را مشخص نمایید و با زدن دکمه “افزودن به سبد خرید” مراحل خرید را ادامه داده و تکمیل نمایید.

دقت نمایید برای تمدید لایسنس Kaspersky گزینه ای با عنوان تمدید وجود ندارد و تمامی محصولات به صورت پیش فرض با 50 درصد تخفیف ویژه به فروش میرسند و شما با خرید لایسنس جدید عملا از 50 درصد تخفیف برای خرید بهره مند میشوید.

سوالات متداول برای تمدید لایسنس:

مراحل فعال‌سازی لایسنس جهت تمدید نرم افزار:

1- ابتدا در پنجره اصلی نرم افزار کسپرسکی، پایین سمت راست بر روی بخشی که تعداد روزهای باقی مانده از لایسنس را نمایش میدهد کلیک کنید:

صفحه اصلی کسپرسکی

2- در مرحله بعدی بر روی گزینه Show details کلیک کنید:

صفحه جزییات لایسنس فعال

3- در پنجره بعدی همانند تصویر زیر بر روی آیکن Delete کلیک کنید:

صفحه مشخصات لایسنس فعال

4- در پنجره ظاهر شده بر روی دکمه Yes کلیک کنید:

پنجره حذف لایسنس قبلی

5- در پنجره بعدی بر روی گزینه Enter activation code کلیک کنید:

پنجره درخواست تمدید لایسنس کسپرسکی

6- در نهایت در پنجره بعدی کد لایسنس جدیدتان را وارد نمایید و بر روی دکمه Activate کلیک کنید و منتظر بمانید تا فعالسازی آنتی ویروس به اتمام برسد.

پنجره ورود لایسنس تمدید